Om bloggen

Mitt liv har kommit att handla mycket om strävan att må bra. Därför har jag valt att låta min blogg handla om den livsfilosofi jag ständigt försöker följa, nämligen att fokusera på olika sorters hälsa: kroppslig och mental framförallt. Den kommer till stor del att röra mina strategier för att uppnå detta och vägen dit. När vi ändå är inne på ämnet tänkte jag också försöka integrera mitt intresse för global hälsa, alltså jordens, vilket jag ser som en bonus och ett ämne som ständigt är aktuellt.

Jag ser det hela som ett experiment som går ut på att dela med mig av mig själv och min förhoppning är att jag ska kunna inspirera andra att våga tro och satsa på sig själva, vad de vill åstadkomma och vad de står för. Jag vill också ta tillfället i akt att stå upp som vuxet barn till en alkoholist och visa att man kan komma att känna glädje och lycka, och ha ett bra liv även om man har haft det svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0