Under construction...

Håller på att skapa en ny design för bloggen så just nu ser den inte ut riktigt som jag vill. Har inte tid att fixa allting på en gång så jag får ta lite i taget helt enkelt. Just nu är prio ett att plugga inför Högskoleprovet som går av stapeln den 25 oktober. Har ställt in mig på att höja mig och att det blir tredje gången gillt, så jag försöker plugga så mycket som möjligt.

Bland annat så ska jag lägga in ett annat typsnitt när jag har hittat ett som passar och en ny presentation.  Jag är inte helt säker på färgerna än heller och så är det en massa småsaker som måste fixas. Det kommer till exempel att komma nya kategorier allt eftersom jag har något att fylla dem med, men en sak i taget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0